Realizacja w (s)pokoju.

Przestrzeń...

To bardzo ważne, bliżej nieokreślone miejsce w naszym życiu. 

Każdy potrzebuje i powinien mieć swoją własną przestrzeń.

To dokładnie... nie więcej nie mniej... wszystko to, co widzisz jak myślisz o "swojej przestrzeni".

Ja mam tu na myśli swój wymarzony pokój oraz pracownię. 
To dla mnie moja prywatna przestrzeń, do której mam wstęp tylko ja oraz moja wena. 

To tak bardzo prywatne miejsce, tam zbierają się wszystkie moje myśli, pomysły (a jest ich wiele)... 
To właśnie tam porozwieszane są kartki z celami, marzeniami. 
To właśnie tam rodzą się wizje wszelkiego rodzaju. 
To tam siadam sama, z kubkiem gorącej czekolady, laptopem, pudełkiem pizzy, pod kocem i relaksuję się lub pracuję. 
Mam zaufanie do tej przestrzeni i czuję się w niej zupełnie swobodnie i bezpiecznie. 

Nie jest to jednak związane tylko z miejscem ponieważ jestem w stanie stworzyć TO wszędzie gdzie zechcę przebywać. 

W tym tkwi piękno Twojej przestrzeni. To PRZESTRZEŃ przywiązuje się do Ciebie a nie Ty do niej.

Jeśli nie masz takiej PRZESTRZENI lub czegoś jej brakuje... stwórz ją, mogę Ci w tym pomóc (kontakt w sprawie współpracy: pamela9w@gmail.com). Może moje projekty Ci w tym pomogą. 

Pozwól sobie na swoje miejsce na świecie.



Kuchnia zaprojektowana dla mężczyzny, jednak sama czułabym się w niej dobrze. Połączenie drewna z cegłą zawsze pozostanie ponadczasowe. Gra niewielkiej ilości kolorów i świateł wraz z drzewkami oliwnymi tworzy spokojną, elegancką przestrzeń.
Biel w pomieszczeniu nadaje klasycznego klimatu dla miłośników książek. Miejsce do odpoczynku zarówno w pomieszczeniu jak i na balkonie połączone z zielenią oraz odcieniami szarości i bieli pozwalają na skupienie myśli.
Minimalistyczne wnętrze w zimowym klimacie dla oczekujących prostoty, jasności i natury w swoim otoczeniu.

Artystyczna łazienka zaprojektowana dla Pisarza. Nietuzinkowa wanna wraz z ogromnym obrazem na ścianie oraz spokojny wystrój nadają klimatu, idealnego do tworzenia powieści, lub relaksu dla umysłu i ciała.






Kolejne projekty już wkrótce :)


Komentarze

Popularne posty